silent but loud

Thursday, December 09, 2004

aku tahu tahu apa nak tulis !

apa aku nak tulis ekk.. haihhhhhhhhhhhhh..ponek makcik ari ni ..baru balik chow kit. nak ikutkan hati aku , maleh dah aku nak buat keje gini. tapi nama pun keje.. takde keje takdelah duit nyer ! semuanya tak cukup. cuma nampak macam cukup. maklumlah nak idupkan. kalau tunjuk daif sgty kang kena gelak pulak. WAKAKAKAKAK !!

laki aku tu mcm tak suka aku ckapa pasal kak teh dia. ahakzz...marah kot pasal aku ngan kakteh dok kutuk giler si eton tuh !!...hahahaha.. selalam ini kupendam, takde siapa yg paham apa yg aku rasa, at last ...ada jugak yg senasib ngan aku.. ada jugak yg nak kongsi citer yg sama ngan aku. aku tahulah laki aku tu sayang giler kat eton walau pun eton tu buat giler yg sbenarnya dia tak giler...ehh aku pun tak paham lah. bila aku sebut jer pasal eton, abih berubah muka. tapi takpelah. aku faham. buruk perangai macamana pun si eton tu, sayang tetap sayang. yelah, mana nak dpt bini yg voluptous macam eton tuh..perghhhhhhhhh !!!
dasat dasat! arrrghh... bagi aku.. kalau dah perangai mcm tu, buruk busuk sgt bebenor manusia macam gitu ! eyy, itu bukan org lagi tuh ...hantu jadian !!

kesian pulak dgn kakteh, walaupun this is my first time jumpa dia, but i did feel warm around her. takut jugak bila nak jumpa tu. kata laki aku kakteh nih becok skit. but everything was fine. tapi entahlah sampai bila. kot nanti turn aku pulak kena tabur dgn dia.

ehh, aku nak pi buat keje ..kang tak niaga lak aku.. marah pulak cik zie kita tuh. member dah lah angin stu bdn hari ni...kihkihkihkih... borong buah si zie hari ni kat chokit.

aku blah dulu.... semoga idup aku trus dirahmati allah !!